Post by disuwacami on Feb 11, 2022 15:51:26 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Smash Hit ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Smash Hit IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes verhogen goud ▞▞▞
▞▞▞ Smash Hit 2022 version ▞▞▞
Smash Hit 아케이드 wgce
Ninja Tobu Akční aby
De 1ste keer is het leuk maar daarna niet meer + punt het ziet er mooi uit
Ongelooflijk saai tenzij je betaalt. Ik heb het niet gedaan, dus ik kan niet zeggen dat het het waard is. Maar elk spel dat je verveelt om een betere versie te kopen, is waarschijnlijk niet zo spannend, zelfs als je voor meer betaalt. Gratis versie je hebt geen ballen meer en moet het level opnieuw beginnen als je verliest, wat in feite betekent dat je hetzelfde spel steeds opnieuw speelt. Moet ook betalen voor andere spelmodi.
Het atopt rossen en het kost geld om op te slaan cut game
het is bevredigend
Ik kan de nieuwe update niet downloaden er staat dat hij niet kan worden geïnstalleerd op de standaard installatieplaats of zoiets.
Smash Hit Arkada pgaf
Werkt op de Sony. Nu helaas niet meer. repareer het a u b
Het is een goed spel om te spelen als je je verveelt, maar ik haat het feit dat ik moet betalen om te beginnen bij controlepunten
Dit is zo'n geweldig spel! Het is in ieder geval geweldig! Ik ontdekte dit spel voor het eerst toen ik dacht: 2. Met de telefoon van mijn moeder heb ik het gedownload. Ik kon het niet geloven, het was eigenlijk een 5-sterrenspel dat ik leuk vond! Nu ontdek ik het willekeurig op zoek naar een andere app, of kom ik er gewoon op terug! Het maakt sommigen heel nostalgisch! Heel erg bedankt voor het maken van dit spel! Het helpt me mijn woede te uiten over dingen die ik kan gooien en breken! Dit zijn bijna 500 tekens, dus tijd voor mij om te gaan! Tot ziens en bedankt!
Spel is geweldig, maar ik vind het walgelijk dat je letterlijk moet betalen om verder te komen. Ik heb het spel meerdere keren "geslagen", maar kan nooit verder komen omdat ik het moet kopen
ei
Smash Hit 아케이드 wgce
Het is een goede game, maar ik vind het niet leuk dat je premium nodig hebt om te beginnen waar je was gebleven en dat je steeds hetzelfde moet herhalen.
Ik vind het gewoon geweldig. Ik speelde het vroeger als kind, maar ik heb het geïnstalleerd. Het was net als mijn eerste spel om gewoon geweldige grafische geluiden te downloaden en hoe je bewust en wakker moet zijn om het onder de knie te krijgen geweldig spel om te ontspannen en kalm te zijn aanbevelen als je woedeproblemen hebt.
Zeer slechte controle herstartoptie per ongeluk altijd erg slecht nadat ballen zijn geëindigd
Dit is een app die me de indruk geeft dat iemand ermee is begonnen en het vervolgens heeft verlaten, omdat het een beetje ouderwets was. Het probeert een nauwkeurig spel over te brengen, maar heeft enorme en vervelende inconsistenties die een beter dan gemiddelde speler echt woedend maken
Is oke
xD
deze spel kan niemant 1 ster geven omdat het is leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuk spel
Gratis te spelen, geen advertenties en geweldige gameplay. Geweldige graphics en muziek. Gewoon geweldig. Wil echter wel dat power-ups worden opgeslagen op checkpoints. Dat is het enige wat ik zou willen voorstellen
Ik ben dol op dit spel.. Maar het probleem is dat ik niet verder kan vanaf het checkpoint waar ik geen ballen meer heb.. Ik wil ermee doorgaan, maar verwijder alsjeblieft de premie.. Als het is bijgewerkt, geef ik een beoordeling het 5 sterren⭐ Bedankt!
Een van de eerste games die ik op mijn originele smartphone kreeg. Onlangs herontdekt en eindelijk het spel verslagen zonder premium. Zo hoort geld verdienen te zijn
Kan niet aanbevelen. Dit is een van die spellen waarbij je hard moet werken voor iets en het dan meteen allemaal wegneemt vanwege een klein foutje en je gefrustreerd maakt, wat gewoon niet leuk is. Om daar nog aan toe te voegen, moet je GELD BETALEN om te herstarten vanaf checkpoints, maar als je herstart vanaf ergens voorbij het middelste checkpoint, dan is het spel over 20 minuten voorbij en heb je letterlijk je geld weggegooid. Doe geen moeite.
Ik heb Kanka in my banka like MN tupelo voor MN belle
Het zou een goed spel zijn als je niet hoefde te betalen om bij checkpoints te beginnen. Waarom is dat een ding? Al het andere is geweldig, maar het duurt zo lang om door de levels te komen en als je verliest, verlies je je voortgang. En het spel daagt je uit door te zeggen "wil je beginnen bij het checkpoint?" En als je op ja klikt, krijg je gewoon "koop premium!" Uiteindelijk duurde het te lang om terug te gaan naar checkpoints en omdat ik niet bij checkpoints kon beginnen, deed ik dit spel deïnstalleren nadat ik het nog geen dag vrij had.
Alleen checkpoints is premium..
spel is echt zaai
Moet opnieuw beginnen
Ik geniet erg van je spel, dus ik betaal voor premium helaas heb ik geen premium ontvangen het spel vraag me nog steeds om premium te betalen van gekozen checkpoints
Slechtste spel ooit. Waarom? Je wilt gewoon geld! en vooral, deze premie is nodig om mijn voortgang te bewaren? Je verspilt mijn geld. En los ook de willekeurige checkpoint-glitch op. Als je het spel pauzeert tijdens het spelen, ga dan terug naar het hoofdmenu van mijn starttabblad, zet de telefoon uit en weer aan, ga naar het menutabblad, klik op smash hit, booyah! De willekeurige checkpoint-glitch werkte. Je kunt het beter nu oplossen. Wacht, ik denk dat je het nu nooit meer gaat oplossen. Haha verliezer
Ik hou van dit spel, het is erg ontspannend en het geluid van het breken van het glas is erg rustgevend
Het is hypnotiserend en gewoon heel leuk, maar uiteindelijk ging ik kapot en kocht de premiumversie, maar ik kreeg er niet echt de voordelen van. Hierdoor kan ik het niet hoger dan 3 beoordelen, maar ik raad toch aan om gewoon niet de premium-versie te kopen.
Het is een goed spel, maar het feit dat je voor alles moet betalen behalve dat het als gratis spel wordt vermeld, verpest het
Dit is een
Smash Hit Аркаде kmf
Het is een zeer interessant spel. Als we beginnen te spelen, kunnen we niet stoppen. De naam van dit spel is ook erg goed, en het beeld is ook mooi. Ik hou heel veel van dit spel.
Leuk vormgegeven, maar saaie gameplay. Het geeft ook geen gevoel van progressie.
Ik ben dol op dit spel en de muziek van de checkpoints is oogverblindend en behulpzaam. Ik speel dit spel als ik me verveel en ik speel tijdens de rust. Maar nog een ding zijn alle obstakels die verborgen zijn in checkpoints. Ze hebben me veel kracht gegeven om het te vernietigen en ik denk dat het leuker zal zijn als je geen premium toegangsaankoop geeft in dit spel, omdat ik gemakkelijk 's werelds hoogste record kan maken met mijn recordyballen.
je moet geld betalen om bij een checkpoint te starten voor de rest wel leuk
Ik ben dol op het spel, daarom moet ik gewoon betalen om andere spelmodi te spelen. Dit heeft geen enkele zin, ik heb tenminste 3 spelmodi gratis Ik verwijder het spel hoogstwaarschijnlijk het heeft geen zin om te spelen als ik moet betalen voor 99% van het spel kan ik er maar 1% van spelen